3 Kasım 2012 Cumartesi

iPhone İOS 6 SMS problemi

iPhone İOS 6 SMS problemi

ios 6 işletim sisteminden sonra iPhone uygulamalarını kullandıkça, günden güne sorunlar çıkmaya devam ediyor.

Bu sorunlardan biride geçenlerde toplu sms göndermek istediğimde, kişilerimi seçtikten sonra gönder butonuna bastığımda aşağıda görüntüde iletmiş olduğum hatayı aldım, bu hatayı almamın sebebi aslında MMS ve hücresel verimin kapalı olmasından fakat benim cihazımın bu mesajı MMS değil SMS olarak göndermesi gerekiyor hücresel verim ve MMS im kapalı olmasaydı MMS olarak ücretlendirilecektim.

 
Asıl sorun MMS olarak ücretlendirmesi de değil aslında sorun SMS olarak göndermiş olduğum mesajı MMS algılaması bunun sebebi aşağıda ekran görüntüsünde iletmiş olduğum Facebook kişilerinin rehberime senkronize olmasından dolayı ki kapalı ekran görüntüsü aldım.
 
 
 
 
Cihazımız üzerinden toplu sms gönderirken kaza ile MMS gönderilmesini istemiyorsak öncelikle kontrolünüz dışına çıkmasın diye MMS ve Hücresel Veri kısmını kapatalım. Daha sonrasında facebook kişileri, Tiwitter kişileri, ve sadece E-mail adresi kayıtlı olan kişilerimiz var ise adres defterinden temizliyelim, adres defterinde kontaklarda sadece E-mail adresi kayıtlı olan adres varsa cihazlar otomatik olarak MMS olarak algılamakta.

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder